Wie heeft de meeste covid besmettingen doorgemaakt?

Is er bekend dat iemand 3 keer of meer positief getest is op covid 19? Dus dezelfde persoon.

2 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Drie keer is tot nu toe het maximum.

Een 61-jarige arts uit Delhi is het eerste officieel bewezen geval. Hij leed aan drie Covid-infecties – twee van de infecties werden veroorzaakt door de alfa- en delta-varianten met een tussenpoos van 22 dagen.
De tweede en derde infectie deden zich voor nadat ze haar beide Covid-vaccinaties had gehad en antilichamen had ontwikkeld.

Niet officieel bewezen: een 68-jarige Chinees had COVID-19 en zijn hart deed het niet. Na een paar dagen hersteld te zijn testte hij negatief op COVID-19. Iets meer dan een week later deed hij nog een test - die positief terugkwam. Hij ging terug naar het ziekenhuis. Zeven dagen later bleek uit tests dat hij negatief was. Vier dagen later testte hij opnieuw positief.
SimonV
2 jaar geleden
SentWierda
2 jaar geleden
Nogal ongeloofwaardig is het schimmige bericht over de 68-jarige Chinees in de SMH, The Sydney Morning Herald. De datum: 20 april 2020. Wel heel lang geleden, zeg maar de steentijd van corona. Daarom staat nu als duidelijke waarschuwing boven het online-artikel: This was published 1 year ago.
Een schimmig bericht dat zelfs binnen 15 maanden niet duidelijker is gemaakt: hoe ongeloofwaardig kan het zijn?
SimonV
2 jaar geleden
Vandaar mijn toevoeging: niet officieel bewezen.