Die zijn helaas niet te herkennen. Ik zie dat een vorige vraag van je over PCR-testen in Spanje gaat: de Nederlandse ambassade levert daar wel een lijst met testlocaties, maar zegt er direct bij dat ze niets kunnen zeggen over de betrouwbaarheid.
COVID-test_locations_Spain+08-04-2021.pdf

Ook een goede testlocatie kan soms per ongeluk verkeerde tests gebruiken. In 2020 kocht Spanje test bij een Chinese fabrikant die negatieve resultaten gaven bij patiënten waarvan bekend was dat ze positief waren. Het Carlos III Health Institute, een onderzoekscentrum voor de volksgezondheid, meldde dat deze tests een gevoeligheid van slechts 30% hadden en niet konden worden gebruikt als een betrouwbaar detectiemiddel.
SimonV
2 jaar geleden
De Rijksoverheid (Nederland) heeft een aantal voorwaarden gesteld aan testlocaties, die niet van de GGD zijn:
1. Er moet een arts bij betrokken zijn, voor de medische kant van het testen;
2. De gebruikte tests moeten een CE-markering hebben;
3. De gebruikte tests moeten gevalideerd zijn voor het testen op COVID-19.
Dit zijn zaken, die voor een leek moeilijk te controleren zijn. Daarom wordt er geadviseerd om, als het kan, gebruik te maken van een GGD-testlocatie. Daarvan is een test gegarandeerd geldig en de test is ook gratis, terwijl een commerciële testlocatie een behoorlijk bedrag vraagt voor de test.