Waar controleren ze je PCR-test in Frankrijk?

Ik heb begrepen dat je niet overal langs de grens wordt gecheckt op vaccinaties, testuitslagen e.d. Waar controleren ze je dan wel in Frankrijk? Wij zijn van plan om met de auto te gaan, maar hebben in principe nog niets vast staan.

2 jaar geleden
1.1K
ronron1212
2 jaar geleden
Overal worden prik controles uitgevoerd. Niet alleen bij de grens het zijn echt plotselinge controles.
vanderplas
2 jaar geleden
@ronron1212 Aha. Het kan dus ieder moment gebeuren. Doen ze dat eigenlijk ook in Nederland? Ik heb het hier namelijk (nog) niet zien gebeuren.

Antwoorden (1)

Of je getest (PCR) of gevaccineerd bent, wordt ook gecontroleerd bij onder andere horeca, musea en pretparken, niet alleen aan de grens.