Een PCR-test is de reguliere coronatest. Omdat het de standaard is, is alleen deze geldig op een reisverklaring
2 jaar geleden
ronron1212
2 jaar geleden
Je kunt nu ook een qr code downloaden als bewijs voor corona gehad corona prikken gehad enz.
SentWierda
2 jaar geleden
@ronron1212. Ook kan telefonisch een code worden aangevraagd die dan per post wordt toegezonden.
ronron1212
2 jaar geleden
Die mogelijkheid is er nog niet maar komt binnenkort @SentWierda