Wat als je tweede prik net in je vakantie valt?

Mijn tweede prik valt net tijdens de vakantie... lekker dan! Het kostte ons veel moeite eindelijk een reis te plannen, dus we hebben niet zo veel zin om dit wéér om te gooien. Hoe pak je dit het beste aan?

2 jaar geleden
1.3K
ronron1212
2 jaar geleden
Even bellen met diegene of organisatie die de prik zet
Ritsuka
2 jaar geleden
Wat doe je normaal als je een afspraak moet verzetten?
SentWierda
2 jaar geleden
Als het een vakantie in Nederland is, reis dan op de geplande dag naar het vaccinatiepunt. Als de vakantie op een Waddeneiland is, kan het twee vakantiedagen kosten.
Als het een vakantie in het buitenland is, dan is het een ander verhaal. Een vakantie plannen naar het buitenland is verstandig als je volledig bent gevaccineerd (altijd twee keer, behalve bij Janssen). Met een halve vaccinatie naar het buitenland gaan, kan risico's opleveren - ook al omdat de codes geel en oranje van dag tot dag kunnen veranderen. De ene dag (of week) is het oranje en de volgende dag (of week) geel. Of de ene dag (of week) is het geel en de andere dag (of week) oranje.

Antwoorden (1)

Je moet het telefoonnummer bellen, dat in de uitnodigingsbrief staat. Dan kan je een nieuwe afspraak maken.