15 mei as krijgt mijn man zijn 2e coronavaccin.17 mei het menigkokken vaccin.Kan dat wel samen?

Mijn man krijgt het pfeizer vaccin. Is dit wel verstandig 2 vaccins in korte tijd?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.5K
ronron1212
2 jaar geleden
Bel even met de GGD

Antwoorden (1)

Als je binnen 7 dagen voor of na de coronavaccinatie een andere vaccinatieafspraak hebt, dan moet je een van de afspraken verzetten.
Bron: GGD/GHOR Nederland.
In de Gezondheidsverklaring van GGD/GHOR Nederland die voorafgaand aan de coronavaccinatie moet worden ingevuld staat de vraag:
Heeft u binnen 7 dagen voor of na de afspraak voor de coronavaccinatie een afspraak staan voor een andere vaccinatie?
Als het antwoord ja is, dan moet u uw afspraak verzetten. Bel; daarvoor met het Landelijk Vaccinatie Afsprakennummer.
Tot zover de tekst op de Gezondheidsverklaring..
Toegevoegd op 11 mei 2021 16:15: tekst
2 jaar geleden
ronron1212
2 jaar geleden
@SentWierda kan niets vinden op je bron zet eens een link dan kan iedereen het vinden en lezen
SentWierda
2 jaar geleden
@ronron1212. Ik heb de volledige tekst van GGD/GHOR Nederland onderaan het antwoord vermeld.
ronron1212
2 jaar geleden
De link @SentWierda
https://www.nhg.org/sites/default/files/content/nhg_org/uploads/final_gezondheidsverklaring_03_2021_web.pdf
Thecis
2 jaar geleden
@SentWierda
Het gaat om verifieerbaarheid. Je vindt het op internet, zet gewoon de url er even bij.
Dank Ron1212
SentWierda
2 jaar geleden
@ronron1212. Dank!
@Thecis. Als ik iets op internet vind, dan laat ik dat blijken.
In dit geval is mijn bron een papieren bron: de papieren Gezondheidsverklaring. Overigens: heel vaal is mijn bron een papieren bron.
ronron1212
2 jaar geleden
@SentWierda een papieren bron is niet voor iedereen te vinden.