Waar kan ik me aanmelden voor een Fieldlabs voetbalevenement?

Mijn studentenhuis zou zich graag aanmelden voor zo'n coronaexperiment van de overheid. Volgens mij heet dat Fieldlabs? We vragen ons af waar dat kan en bij voorkeur het liefst iets met voetbal.

Antwoorden (1)

U kunt zich aanmelden bij de organisator van het evenement of de activiteit. De organisator weet ook hoe u zich (gratis) kunt laten testen voor het evenement. En hoe u uw testbewijs krijgt.
Zodra de data bekend zijn, worden deze aangekondigd via de media en deze site. Hier verschijnt ook een formulier voor pre-registratie:
https://www.backtolive.nl/
SimonV