Dat kan je aan je huisarts vragen. Er moet wel een indicatie voor zijn
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dat kan bijvoorbeeld hier: https://www.coronasnelcheck.nl/
Maar wat jij bedoelt is geen antigeentest. De antigeentest toont bepaalde eiwitten van het virus aan in neus- en/of keelslijm. Zo weet je snel of je nu het virus bij je draagt. Niet of je het hebt gehad.

Zelftest
Tegenwoordig bestaat er een zelftest op antistoffen waarmee wordt achterhaald of je het coronavirus hebt gehad. Deze test bestaat uit een vingerprikje waarmee een kleine hoeveelheid bloed wordt afgenomen. Het bloedmonster stuur je op en wordt vervolgens geanalyseerd bij een laboratorium dat door het RIVM is gevalideerd. De uitslag ontvang je binnen twee werkdagen.
De test kost € 54,95 en kun je hier bestellen:
https://www.medicijnen.nl/corona-gehad-test
SimonV
3 jaar geleden
tinus1969
3 jaar geleden
Er zijn overigens veel commerciële aanbieders van zowel antigeen als antilichaam testen. Gewoon ff googelen en je vindt er zo een stuk of 5.