Moet ik mij opnieuw testen na een negatieve coronatest?

De uitslag van mijn coronatest was uiteindelijk negatief. Wel heb ik nog steeds een loopneus, maar verder niet iets opmerkelijks. Moet ik mij opnieuw testen na een negatieve coronatest? Of kan ik ervan uitgaan dat het zo wel prima is?

3 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Als de klachten niet veranderd zijn kun je er van uitgaan dat het een verkoudheid is. Bij verergering, verandering en lange tijd tussen nu en test: hertesten
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens de GGD moet je opnieuw een testafspraak bij ze maken of contact opnemen met je huisarts als je opnieuw klachten of andere klachten krijgt die passen bij corona. Ook moet je thuisblijven. Een negatieve testuitslag mag niet worden ingezet als een COVID-vrije verklaring.