Waar kun je zien wanneer de volgende persconferentie van Rutte is?

Is er een digitale agenda waar je alle datums in één overzicht hebt? Ik hoor nu telkens van anderen wanneer er weer een persconferentie over Corona is, waardoor ik er soms één mis. Dat vind ik niet echt handig omdat er tijdens de persconferenties soms ook weer nieuwe maatregelen worden aangekondigd.

44.8K

Het beste antwoord

Dat kan bijvoorbeeld hier:
https://pc-en-internet.infonu.nl/diversen/199027-persconferentie-van-premier-rutte-live-op-tv-en-livestream.html
De Nederlandse premier houdt vaak een persconferentie. Op zijn agenda staat wekelijks minstens één persconferentie, namelijk de vaste nieuwsconferentie op vrijdagmiddag na afloop van het kabinetsberaad. Daarnaast houdt de Nederlandse premier dikwijls ingelaste persconferenties naar aanleiding van grote politieke gebeurtenissen en rampen.
Na afloop van een spoedberaad over de coronacrisis geeft het kabinet meestal een toelichting aan de pers, waarin men de stand van zaken en de maatregelen toelicht.
Een overzicht is niet te geven, afhankelijk van het verloop van de coronacrisis en ingestelde maatregelen wordt steeds een nieuwe persconferentie geagendeerd.
Toegevoegd op 03 november 2020 08:47: tekst
SimonV