Moet ik me nog steeds laten testen op het Coronavirus?

Ik ben al een paar dagen niet lekker keel/hoofdpijn verstopte neus ik was van plan me te laten testen maar ik ben nu niet zo ziek meer moet ik me nog steeds laten testen?

3 jaar geleden
1K
ronron1212
3 jaar geleden
In de tussen tijd geen contact gehad met andere hoop ik? Ja ik zou maar even langs de test straat gaan.
Ritsuka
3 jaar geleden
bel 0800-1202. Het nummer is 7 dagen per week bereikbaar van 8:00 tot 20:00 uur. Dit is het officieële nummer van de overheid, daar kunnen ze je adviseren of je nog moet laten testen

Antwoorden (1)

Als je klachten hebt, dan is het verstandig om je te laten testen op het Coronavirus. Ook bij milde klachten.
Alleen als je helemaal geen klachten meer, dan is het niet zo zinvol. Een afspraak maken voor een coronatest maag ook alleen als iemand op dit moment klachten heeft die kunnen passen bij het coronavirus. Zonder klachten heeft het afnemen van een test geen zin zegt de website van de Rijksoverheid.