Kan je (een hele grote hoeveelheid) virussen met het blote oog zien?

Stel, je hebt een HELE grote hoeveelheid virusdeeltjes, miljarden en miljarden virusdeeltjes, en die leg je allemaal op een hoop neer, zou je dan dat hoopje virusdeeltjes met het blote oog kunnen zien?

3 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Ja hoor dat kan. Een atoom is nog vele malen kleiner dan een virus en kijk maar naar je computer die is opgebouwd uit alleen maar atomen en die computer zie je.
3 jaar geleden
erotisi
3 jaar geleden
Als je de vraag goed leest wel hoor ;-)
Ozewiezewozewiezewallakristallix
3 jaar geleden
Antwoord is helemaal correct. Plus !
BarendV
3 jaar geleden
Plus. In de link een visualisatie van een wetenschapper. https://what-if.xkcd.com/80/