heeft een droge mond van 8 dagen iets te maken met het coronavirus?

4 jaar geleden
7.6K
Amadea
4 jaar geleden
Hoeveel water drink jij op een dag?
Pieterke
4 jaar geleden
Dat kan ook van andere factoren afhangen. Heb je bijv. pas medicijnen gekregen of heb je een (lichte) verkoudheid dan kan dat daar ook mee te maken hebben. Of als je gewoon een tijdje te weinig gedronken hebt bijv.
Griffin
4 jaar geleden
Nee, heeft eerder iets met te weinig water drinken te maken. Niet gaan hypochonderen hè?
De symtomen van Corona bij mensen staan veelvuldig op internet vermeld, een droge mond is niet één van. https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde maar ik weet het niet een droge mond kan beteken dat je ziek bent of dat je te weinig water drinkt

Antwoorden (2)

Nee hoor. Symptonen van het coronavirus zijn hoesten, kortademigheid en koorts. Een droge mond kan misschien te maken hebben met dat je niet genoeg drinkt.
4 jaar geleden
Een droge mond kan allerlei oorzaken hebben, maar kan inderdaad ook een symptoom van covid zijn. Heb je naast een droge mond andere klachten?