Kan het zijn dat je de corona virus krijgt en dat je geneest zonder dat je het merkt?

Nou weet ik van mijn zelf dat ik heel gezond en sterk ben, dus vroeg me af of sommige mensen misschien het virus wel binnen krijgen, maar misschien genezen ze er tegelijkertijd ook van zonder dat ze het merken. Of is het zo dat je het altijd wel minimaal een beetje merkt? Ik kan me niet voorstellen dat ik binnenkort koorts boven de 38 heb en al helemaal niet ademhalingsproblemen ga krijgen binnenkort.. ben benieuwd hoop dat ik gelijk heb en mezelf niet overschat.

4 jaar geleden
1.9K
Reddie
4 jaar geleden
Ik ga er voor mezelf ook van uit dat het zo werkt. En dat ik geen keelpijn, koorts of longproblemen krijg.
Ik maak me in elk geval geen zorgen.

Antwoorden (1)

Ja, het kan zijn dat je niets merkt. Daarnaast hebben vier op de vijf besmette mensen milde klachten, zoals verkoudheid, niezen, hoesten, keelpijn en koorts. Vandaar dat ook mensen met verkoudheidsklachten geadviseerd wordt thuis te blijven.
SimonV