is administratief medewerker op de kinderopvang een vitaal beroep?

in de lijst met Vitale Beroepen staat "kinderopvang".. maar iemand die daar alleen de administratie doet valt die ook onder die groep?

4 jaar geleden
1.8K
Amadea
4 jaar geleden
Is het een onmisbare functie? Ik denk het niet...
paulus811
4 jaar geleden
'alleen maar de administratie doen' betekent dat je leveranciers betaalt, zorgen dat werknemers een salaris krijgen en de werkzaamheden worden gefactureerd. Het is weliswaar niet vitaal in de zin dat er mensenlevens mee gemoeid zijn, maar wel heel belangrijk dat de mogelijkheden om thuis te werken worden onderzocht.

Antwoorden (1)

Nee die valt niet onder die doelgroep. Je kunt op je kantoor de benodigde afstand houden en als je klachten hebt je ziekmelden.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
-
Antwoord is op zich goed, maar toelichting niet. Het gaat om het soort werkzaamheden dat wordt uitgevoerd. Een (ver)zorgend beroep heeft dan prioriteit boven een administratieve functie op de achtergrond. "...en als je klachten hebt je ziekmelden."
Als het goed is, geldt dat voor elk beroep...
ronron1212
4 jaar geleden
@pieter1986 ik zeg toch een kantoor dat kan als het nodig is ruimte genoeg gemaakt wordn. Het gaat om de doelgroep die niet meer mogen werken in de vraag niet om die moeten werken.