Ik gebruik schildklierpillen die in Italië worden gemaakt. Heeft dat gevolgen i.v.m. het Coronavirus?

Ik gebruik als schildklierpatiënt Tirosint capsules die in Italië worden vervaardigd. Heeft dat gevolgen voor mij en andere patiënten i.v.m. Coronavirus?

4 jaar geleden
1.5K
Pieterke
4 jaar geleden
Op deze site kun je kijken of je medicijnen nog leverbaar zijn: https://farmanco.knmp.nl/

Antwoorden (1)

Nee, dat heeft geen gevolgen.
Alle winkels behalve supermarkten zijn gesloten, maar bedrijven niet.
Transport van medicijnen naar Nederland is nog steeds mogelijk.
De fabrikant IBSA Farmaceutici meldt dan ook niets over leveringsproblemen o.i.d.
Toegevoegd op 12 maart 2020 12:03: tekst
SimonV