Nee. Het slikken van de pil heeft geen invloed op de medicatie rond een operatie.

Maar waar je wel rekening mee moet houden is dat na algehele anesthesie de anticonceptie de rest van jouw maandelijkse cyclus niet goed meer zal beschermen en dat je dus andere maatregelen moet treffen. Bij het starten van een nieuwe strip is de pil wel weer betrouwbaar.
een jaar geleden
Anoniem01102016
een jaar geleden
Betekent dat ook een vergrote risico op doorbraakbloedingen of alleen dat het niet meer beschermd?
Amadea
een jaar geleden
Dat betreft de bescherming tegen zwangerschap.