Onveilig seks met de nuvaring, is er dan nog een grote kans voor zwangerschap?

Hi,

Ik ben zojuist een week geleden aan de nuvaring begonnen na een abortus. Alleen ik vraag mij af of mijn partner tijdens de seks in mij klaar kan komen zonder grote kans op een zwangerschap. Ik kan op internet ook niet zoveel duidelijke antwoorden hierover vinden. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
2K
tinus1969
2 jaar geleden
Heb je de bijsluiter gelezen?

Antwoorden (1)

De Nuvaring is niet voor 100% betrouwbaar tegen zwangerschap.
Kan je zwanger worden met de NuvaRing?
Als je de ring zorgvuldig gebruikt, is hij betrouwbaar. In de praktijk blijkt dat ongeveer 9 op 100 vrouwen per jaar zwanger worden terwijl ze de ring gebruiken. Sint-Janskruid en sommige geneesmiddelen kunnen de werking van de ring verminderen.
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Ja ik snap inderdaad dat anticonceptie niet 100% betrouwbaar is daar ben ik ook van op d hoogte. Mijn vraag is meer of er een groot verschil is tussen in mij klaarkomen of niet in mij klaarkomen of de kans bij beide even groot? ^ ik hoop dat ik het een beetje heb goed uitgelegd/verwoord
Castle
2 jaar geleden
Als hij in je klaarkomt is er meer kans op zwangerschap dan wanneer hij dit niet doet. Let hem anders ook een condoom gebruiken.