Kan ik de dag waarop mijn stopweek begint veranderen?

Mijn stopweek begint morgen, dus dan zou ik woensdag ongesteld moeten worden. Dit komt niet prettig uit want ik ga dan een paar dagen weg. Zou ik morgen niet alvast 1 pil uit de nieuwe strip kunnen pakken zodat mijn menstruatie een dag later valt??

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Bevat uw strip 28 werkzame tabletten, dan gaat het al om continu pilgebruik. Hetzelfde geldt voor strips met 28 tabletten die placebo’s bevatten. Ook strips met 21 tabletten kunt u continu doornemen.

Na 21 dagen stopt u geen 7 dagen, maar start u meteen met een andere strip van 21 tabletten. In dat geval blijven de maandstonden uit.
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Dit weet ik maar dit was niet de vraag