Honlang duurt het tot de Mirena rust heeft?

Goeiemorgen.

Ik heb afgelopen nov na een zwangerschap weer de mirena genomen zoals de vorige 2x was ik daar best tevrede mee . Nou heb ik zoals de bijsluiter voorlegde ook 3 maanden aan het vloeie geweest . Nu ben ik daar ruim een maand tot anderhalf vanaf geweest . En het is nu weer terug dus de afgelopen 3 weken vloei ik weer alsof ik net bevallen was . Zou ik het nog even aankijken of toch maar contact op nemen met de gynaecoloog??

Dankjewel alvast

Groetjes lydia

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Bij Mirena kun je tijdelijk verandering van menstruatie krijgen. Het is een spiraal met hormonenafgifte Meestal blijft het weg. Overmatig vloeien lijkt me een reden om naar de gynaecoloog te gaan.