Kan je na het overgeven een nieuwe pil innemen en vervolgens gewoon doorgaan met de normale strip?

Hoi allemaal!
Ik heb de pil ingenomen en hem 4/5 uurtjes later uitgespuugd, ik heb toen een paar uurtjes later een nieuwe genomen. Dat betekent natuurlijk dat ik 1 pil te weinig heb in mijn strip omdat ik de pil van de volgende dag heb geslikt. Ik heb helaas geen extra strip, dus slik ik 1 pil te weinig in deze maand. Is dit een probleem? Ik slik dan in de maand 27 pillen inplaats van 28

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Je kan gewoon met een nieuwe strip beginnen en de strip waar je de extra pil hebt uitgehaald bewaren als een reservestrip voor als het ooit weer gebeurd