Gaan bijwerkingen weg bij het staafje?

Hoi,

Mijn vriendin heeft sinds kort een staafje in haar arm en heeft hierdoor totaal geen zin in seks. Ze kan niet eens meer geil worden ookal wilt ze dit wel.

Weet iemand of dit weer terug kan komen of dit permanent weg is.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K
ronron1212
3 jaar geleden
Wat voor staafje?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
volgensmij een impalon, ik heb zelf al gekeken en het is een voorkomende bijwerking
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Herkenbaar, ik had dit bij de prikpil. Erg goed voor mijn relatie. Eindeloze discussies over seks, en als ik dan geen zin gad, dan kon ik hem toch wel helpen bla bla bla. Bij mij ging dit niet weg, ook niet na 3 maanden. Het ging pas weg toen ik stopte met de prikpil. Ik wil nooit meer anticonceptie met hormonen.

Antwoorden (1)

Bijwerkingen kunnen binnen drie maanden verdwijnen. Maar ze kunnen ook blijven. In dat geval wordt een ander anticonceptiemiddel geadviseerd.