Kan ik zwanger worden als ik een paar uur later aan een nieuwe pilstrip begin?

Ik slikte voor het laatst de pil op dinsdagavond om 8 uur en heb die vrijdag geslachtsgemeenschap gehad (in de stopweek dus, maar had nog geen bloeding). Als ik weer begin op woensdag ben ik dan veilig? en maakt de tijd uit? als ik later later dan 8 uur in de avond neem (bijvoorbeeld 9 uur) van want dan is het een 7 dagen en een uur later maar stopweek mag toch maximaal 7 dagen zijn en wanneer het langer is dan ben je niet veilig meer?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
hoo sorry voor de fouten! ik typte heel snel, ben heel erg gefrustreerd nu... alvast bedankt voor de antwoorden
Ritsuka
3 jaar geleden
Dat ene uur maakt niet uit
Erna55
3 jaar geleden
Lees de bijsluiter.

Antwoorden (1)

Nee, dat ene uurtje zal je niet minder beschermen. Het gaat erom dat je de eerste pil van je nieuwe pilstrip in ieder geval binnen 24 uur hebt geslikt.