Is de kans op zwangerschap groter als je partner meerdere keren klaar komt en je de pil slikt?

Ik heb al een tijdje een vriend en ook wij hebben behoeftes.. Ik vroeg me af of de kans op zwangerschap aanwezig is als hij meerdere malen in mij klaar komt. Ik slik nu 2,5 maanden de pil altijd op tijd

Of weet iemand hoe het zit? Ik zie graag een antwoord tegemoet :)

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.6K
ronron1212
3 jaar geleden
Je slikt de pil toch dus ben je voor 99,9 procent beschermd.
HeerVoldemort
3 jaar geleden
"En ook wij hebben behoeftes..." je zegt het alsof dat iets slechts is. Seks is gewoon normaal en iets fantastisch als je er beiden van geniet en met respect met elkaar om gaat. Schaam je niet voor jullie behoeften.

Antwoorden (1)

Nee, of jouw partner één, twee, of drie keer een orgasme heeft, maakt de kans op een zwangerschap (bij gebruik van de pil) niet groter.