Hoe kan het dat mijn condoom afglijdt als ik seks heb?

Mijn condoom glijdt soms af tijdens de seks, terwijl de omtrek van mn penis op 15cm ligt wat echt wel boven gemiddeld is, verder de lengte 19cm. Hoe kan het dan alsnog dat mijn condoom afglijdt? Zelf heb ik het gevoel alsof ik TE veel voorvocht produceer. Heeft iemand hier meer verstand van?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (1)

Mijn condoom glijdt van mijn penis af tijdens het vrijen, hoe kan dat? En hoe moet het wél?
Houd het condoom vast als je terugtrekt. Doe je dat niet, dan kan het condoom makkelijk afglijden. Zeker als de penis al wat slapper is.
Rol het condoom helemaal af. Doe je dat niet, dan kan het tijdens het vrijen vanzelf weer oprollen en van de penis glijden.
Het condoom is te groot. Dat betekent dat de omtrek van het condoom te ruim is. Kies dan een condoom dat iets smaller is.