Kan ik 2 dagen eerder beginnen met de stopweek?

Ik ben voor dit weekend naar mijn ouders, maar ben mijn stripje pillen vergeten. Ik zat in de derde week, dus mis nu alleen nog de laatste twee dagen. Wat kan ik nu het beste doen? Is het mogelijk om deze pillen niet meer te nemen en dan al te beginnen met de stopweek?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (1)

Ja hoor, dat kan zeker! Je kan in de LAATSTE WEEK twee dagen eerder stoppen zonder dat dit problemen oplevert. Het is wel aan te raden dat je dan ook twee dagen eerder de eerste pil van je nieuwe pilstrip inneemt.