Kan je zwanger raken na de morning after pil als je op je vruchtbare dagen bent?

Ik heb zondagmiddag onveilige seks gehad met mijn vriend. Het condoom is gescheurd. Ik heb maandagochtend de morning after pil genomen maar ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was op 16 juli en eindigde rond 22-23 juli. Heeft die morning after pil geholpen of is het al telaat want ik denk dat ik die morning after pil in mijn vruchtbare dagen heb genomen.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Of die morning-afterpil heeft geholpen is zo niet te zeggen. Je zult dus moeten afwachten en/of een zwangerschapstest doen. (Daar is het nu nog te vroeg voor). Dat kan op zijn vroegst 5 dagen vóór dat U de volgende menstruatie zou moeten hebben.