Ongesteld tijdens dat je je pil neemt moet je je pil dan verder doornemen of niet?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K
Erna55
3 jaar geleden
Lees de bijsluiter.

Antwoorden (1)

Dat is geen ongesteldheid, maar een doorbraakbloeding. Slik je de pil al lange tijd door, dan is het verstandig een stopweek in te lassen. Is dat niet het geval, dan kun je met het oog op anticonceptie het beste gewoon de strip vervolgen.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik neem mijn pil niet door na iedere strip stop ik laat ik mijn maandstonden doorkomen zijn mijn maandstonden gedaan begin ik met een nieuwe strip maar nu zit ik aan de 2de week van mijn strip en krijg ik een doorbraakbloeding maar mijn vraag was moet ik mijn strip verder leegnemen of stoppen ?
Amadea
3 jaar geleden
Aangezien het de tweede week van de strip is moet je dus gewoon doorgaan met slikken. Dat staat ook in de bijsluiter. Zou je nu namelijk stoppen, dan kun je zwanger raken.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Oek dankjewel!