Kan de morning after pill zorgen voor haarverlies ?

Ik heb de morning after pill moeten slikken en ik ben bang dat mn haar hierdoor nog meer kan uitvallen. Ik neem tussendoor geen pil. Bedankt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3K
Erna55
6 jaar geleden
Je stelt erg veel vragen over haarverlies.
Heb je er al eens met je huisarts over gesproken ?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoi Erna. Dat klopt. Ik heb een dwangstoornis :( OCD en met name ook met betrekking tot het haar. Dokter is hier ook op de hoogte van.
Erna55
6 jaar geleden
Heb je voor je dwangstoornis psychologische begeleiding ?
Erna55
6 jaar geleden
@Flierefluitje :
Kun je een link geven die een verband legt tussen OCD en "tekorten in je lichaam ? "
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@erna55 ik sta momenteel onder begeleiding maar we hebben nog niet specifiek rond deze obsessie gewerkt. Wel andere aspecten waar ik mee vast zit in m'n leven. Het is wel moeilijk om hiermee allemaal te kunnen omgaan. Ik begrijp flierefluitje je vergelijking niet zo goed; bedankt om te reageren.
Erna55
6 jaar geleden
Goed dat je werkt aan je problemen.
Het is wel zinvol om je obsessie ook te benoemen bij je begeleider.

Het beste antwoord

Nee, dat kan niet. De volgende bijwerkingen kunnen wél optreden:
- misselijkheid en buikpijn;
- vermoeidheid, hoofdpijn en duizeligheid;
- pijnlijke of gespannen borsten;
- vaginaal bloedverlies buiten de menstruatie of stopweek van de pil;
- huiduitslag en galbulten als je er allergisch op blijkt te reageren;
- en als je de stofwisselingsziekte acute porfyrie zou hebben, dan kan je daar een aanval van krijgen.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt!