Er zit al ongeveer een jaar een slotje van een oorbel in mijn oor ik heb er nog nooit last van gehad maar kan er nog iets gebeuren?

Het is op de plaats waar je 2e gaatjes zitten mijn oorbel zat vast ik heb hem eruit gekregen maar mijn gaatjes zijn nu dicht gegroeid met het slotje erin

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waarom staat dit onder 'alternatieve geneeswijzen'?
Antoni
7 jaar geleden
@flipjeboot, je kan eventueel een andere categorie voorstellen door de vraag te melden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Antoni: dat melden komt (op mij in ieder geval) zo beschuldigend over, alsof VS iets geschreven zou hebben dat niet door de beugel kan; dat is niet mijn bedoeling.
Misschien hang ik te veel waarde aan de term 'melden.'
Antoni
7 jaar geleden
Het verplaatsen naar een andere categorie is iets anders dan melden omdat er iets "mis" is met de vraag, naar mijn idee. De vraag kan makkelijker worden gevonden door in-het-onderwerp-geïnteresseerden als de vraag in een toepasselijkere categorie staat.

Antwoorden (2)

Dat is niet goed.
Het kan zeker gaan infecteren, maar je weet niet wanneer.

Ga naar de huisarts en laat het verwijderen. Het is een kwestie van een paar minuten. Verdoven, ontsmetten en eruit wippen : klaar!

Er is eerder een vraag over gesteld , zie de link.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Op zich kan het geen kwaad, je lichaam heeft het slotje ingekapseld.
Voor een second opinion raad ik u aan de vraag nog eens te stellen op het medisch forum (zie bron)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Huisarts is beter om naar toe te gaan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@czar: of het lichaam dat slotje heeft ingekapseld weten we helemaal niet, naar alle waarschijnlijkheid is dat juist nog niet gebeurd. Al zou dat wel het geval zijn, dan nog kan er maar al te makkelijk een infectie bijkomen waardoor 'Op zich kan het geen kwaad' ook niet waar is. De vraag stellen op een medisch forum lijkt me weinig toevoegen. Het slotje moet er gewoon uit; dat kan wel via de huisarts, niet via een forum (dus ook niet via GV.)