wat doe ik aan een bleek/grauw gezicht?

Op het moment zie ik vele dagen erg bleek. Gewoon geen kleur in mijn gezicht. Bloedarmoede is het niet, en ik wil dit ook niet verhelpen met de zonnebank want dat vindt ik geen goede optie. ik vroeg me af of iemand iets weet van bepaalde vitamines of kruiden die kleur in het gezicht stimuleren. Ook las ik iets over het armbandje Energetix..? Mensen die ervaring hebben met dit "probleem"?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.6K

Antwoorden (2)

Je kunt je doorbloeding stimuleren, door je gezicht te wassen, eerst met warm water, dan nog eens met koud water. Maar net zo simpel haal je een kwast met bronzing powder over je gezicht (Pupa heeft een hele mooie, maar de goedkopere merken hebben ze ook), wat je een kleurtje geeft. Ook een dagcreme met een tikje bruin zonder zon geeft een door de zon gebruind tintje, het bouwt de kleur op, als je dagelijks gebruik hier van maakt. Vergeet bij beide producten niet je hals en oorlel mee in te smeren, of te poederen, anders krijg je een maskerachtig effect.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga dagelijks naar buiten voor een wandeling van minstens een half uur.
Vooral bij slecht en koud weer met veel wind.
Drink voldoende gewoon water.
Blijf voldoende in beweging, een lichaam is gemaakt om te werken, niet om stil te zitten.
Eet en drink gezond.
Met een pilletje of armband is het wel de makkelijkste weg, maar niet de juiste.
Dus de computer uit en de buitendeur open en gaan.........