Kan kanug een cyste laten verdwijnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is kanug en een cyste?
Amadea
12 jaar geleden
Is kanug correct geschreven, of bedoel je wat anders?
Amadea
12 jaar geleden
Een cyste is een (kleine) holte in een lichaamsdeel op een plek waar het niet gebruikelijk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heet kanug loop bij een mesoloog en heb dit van hem gehad het zou cysten kunnen laten verdwijnen vertelde hij mij. Kan het overigens nergens vinden op google kanug en cyste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je loopt bij een mesoloog.
Een alternatieve genezer.
Er is geen wetenschappelijk bewijs, dat mesologie effectief is bij de behandeling van ziekten. Hoe komt het dat je toch bij een mesoloog te rade gaat
als je die niet vertrouwt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb niet gezegt dat ik hem of haar niet vertrouw maar vroeg t me alleen af. Ga niet zomaar alles slikken voordat ik genoeg info erover heb doe ik ook als de huisarts mij iets voorschrijft

Antwoorden (2)

Het enige wat ik kan vinden betreffende de term "kanug" is tabletten van Holisan met die naam. Daarvan wordt gesteld dat het 't functioneren van de stofwisseling, lever, gal en alvleesklier ondersteunt en verbetert. De samenwerking van de interne organen wordt hierdoor beter. Kanug heeft een afvalverwijderende en reinigende invloed op de cellen en weefsels.
Het lijkt mij niet dat je daarmee zieke weefsels gezond kunt laten worden. Maar wellicht helpt het wel ter versterking.
Amadea
12 jaar geleden
Nee, dat kan niet. Een cyste kan na een poosje vanzelf weg gaan en dan denk jij misschien dat het van de kanug komt. Het kan ook gebeuren dat de cyste gaat ontsteken en dan zal hij door de dokter even opengemaakt moeten worden, zodat de rommel weg kan. Maar ook dat heeft dan niets te maken met de kanug. Hou je cysten zelf goed in de gaten en als ze pijn gaan doen, ga dan naar je huisarts, die is daarvoor opgeleid en hij kost jou niets.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ondersteunt de stofwisseling

Dit ayurveda-preparaat ondersteunt en verbetert het functioneren van de lever, gal en de alvleesklier. De samenwerking van de interne organen wordt hierdoor beter. Ook verbetert zo de stofwisseling. Dit voorkomt dat onverzadigde stofwisselingsprodukten zich in de weefsels ophopen.

Kanug heeft ook een reinigende invloed op de cellen en weefsels, met name door het hoofdingrediënt Bauhinea acuminata. De andere kruiden in Kanug bevorderen de stofwisseling en voeren afvalstoffen af. Nog een goede tip: 2 à 3 maal per dag een glas warm water drinken ondersteunt de werking van Kanug.

* ondersteunt de stofwisseling
* reinigt cellen en weefsels

Kanug is verpakt per 120 tabletten.

Algemene gebruiksaanwijzing: 2-3 maal daags 2 tabletten met warm water innemen, de eerste keer op de nuchtere maag. Niet vlak voor of vlak na de maaltijd. Kinderen halve dosering. Maximaal 6 tabletten per dag.

Je betaalt ongeveer € 20,- voor 120 tabletten, dus ongeveer 15 cent per stuk. Met 6 tabletten per dag ben je dus al in 20 dagen door je potje heen.