Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kunnen verse geperste citroensap tegen lever vet?

Mijn dokter verteld dat ik moet op dieet van wegens overgewicht en levervet,is sap van verse geperste citroenen wel goed voor de levervet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Drink ’s morgens (op nuchtere maag) het sap van een halve citroen, vermengd met een koffielepeltje olijfolie. Doe dit gedurende 5 opeenvolgende dagen, het stimuleert je lever zodat je optimaal lichaamsvet kan verbranden.

Toegevoegd na 5 minuten:
Door het gewichtsverlies vermindert ook het levervet en citroen kan daarbij helpen, maar je zult ook een ander eetpatroon moeten aanwennen en meer aan beweging gaan doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een 'citronade chaud' is goed voor de lever. Dit is een glas warm water met citroen en honing.
Let verder op je dieet. Het dient vetarm te zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met citroen sap red je het echt niet hoor, kijk je kan het erbij nemen maar je zal toch op een dieet moeten, heeft de dokter niet gezegt wat je moest doen?
Als je last heb van levervet, dan is dat best heftig, en daarom zou ik een afspraak maken met een dietiste.
Die kunnen jou daar heel goed in begeleiden.
Ik hoop dat het lukt,en wens je een slank(er) leven.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Vers citroensap doet niets aan overgewicht en levervet. Ga naar een dietist voor goede adviezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding