Valeriaan en Passiflora helpen beiden goed tegen het piekeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel voor je reactie!
Ik kies voor passiflora
Ik zou voor de Passiflora gaan.
Valeriaan wordt gebruikt voor goede nachtrust, het kan dus zijn dat je hier gedurende de dag wat moe van wordt.
Wel kun je een combinatie van gebruiken: overdag Passiflora en voor de nacht Valeriaan wanneer je door het piekeren slecht slaapt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel voor je reactie!
Ik slaap gelukkig wel goed Overdag zit ik enorm te piekeren en heb nare gedachtes Ik ga passiflora proberen!
valeriaan word ik zelf altijd een beetje duf van om eerlijk te zijn. passiflora helpt wel, maar het verschilt ook een beetje van persoon tot persoon wat helpt. Ik vond nog een site voor een gratis probeer zakje: http://www.avogel.nl/passiflora/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het 100% natuurlijke Hyperiforce forte + sint-janskruid van A.Vogel helpt bij een neerslachtig en lusteloos gevoel. Het bevat sint-janskruid (Hypericum perforatum) dat bekend staat als 'zonneschijn voor de geest'. Een toepasselijke naam, gezien de ondersteuning die hij biedt bij een neerslachtig en lusteloos gevoel. Bij gebruik voelt u zich geestelijk opgefrist en kunt u de druk van het dagelijkse leven goed aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je reactie Ik heb hier druppels St. Janskruid liggen maar ik lees zoveel verschillende reacties Omdat ik heel bang ben voor bijwerkingen durf ik het niet zo goed te nemen Ik had al druppels ipv tabletten genomen omdat je dan zelf kan doseren maar toch houdt iets me tegen
Neuraphyt van steigerwald werkt in de meeste gevallen uitstekend!. Het bevat Melissae folium, Passiflorae herba en Valerianae radix.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lavendel helpt ook goed bij piekeren. De etherische olie verstuiven in je woning, enkele druppels op je zakdoek doen,... Het kan je helpen om de rust te vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Piekeren is een natuurlijk iets en het betekent dat je aan het ontwikkelen bent. Behalve voor een examen, tentamen of belangrijke sollicitatie zou ik dan helemaal niets gebruiken wat betreft medicijnen. Ik kopieer een antwoord dat ik ook aan iemand anders heb gegeven die met een vraag over piekeren zat:

"Ga dagelijks even 5 tot 30 minuten mediteren. Dus eigenlijk zo lang je zelf wilt. Zo krijg je wat meer ruimte in je hoofd en ook meer de kans om dingen van een ander perspectief te zien. Het voordeel is dat mediteren nog meer bijwerkingen heeft die ervoor zorgen dat je jou leven een stuk fijner zal ervaren ;)

- Uitleg over meditatie:
http://bit.ly/igCOsy

- Eenvoudige beginnerstechnieken:
http://bit.ly/gjVnPI

Naast dagelijks even mediteren kan je met NLP vrij eenvoudig van piekeren afkomen. Een goede en gratis methode daarvoor vind je in dit filmpje van Joost van der Leij. Zo vaak mogelijk doen wat in het filmpje gezegd wordt, dus telkens als je aan het piekeren bent en je zult zien dat je er binnen vrij korte tijd vanaf bent :)

- Link naar de pagina waar het filmpje op staat:
http://bit.ly/gZKFLe "

Ik hoor graag van je of je hier baat bij hebt :)