weet er iemand een goedkoop middeltje zonder voorschrift voor franse bulldog met gewrichtsproblemen ?

Franse bulldog is nog maar 5 jaar en heeft gewrichtsproblemen , hij weet soms niet waar kruipen en loopt van links naar rechts , dit heeft ons al ontzettend veel geld gekost aan dierenarts nu zoek ik een middeltje om het financieel iets doenbaar te maken en hem van de pijn te verlossen , kan medicatie voor mensen ook in kleine porties of zeker niet ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor reactie , hem wegdoen is zeker niet de bedoeling , we hebben alles voor hem over , alleen lijkt de dierenarts ons echt leeg te zuigen , platen nemen van gewrichten , onderzoeken , medicatie , dure rekeningen en de pijn blijft..Moest de pijn overgaan en we zien dat het betert dan kunnen we er zeker mee leven maar nu lijkt het allemaal zo nutteloos en zoek daarom andere alternatieven , ik blijf zoeken tot het betert..
Momenteel heeft hij veel pijn en wil hem graag helpen vandaar zoek ik een noodoplossing , misschien dat ik zo dadelijk die paracetamol eens probeer greetz Kim

Antwoorden (2)

dan kan ik je echt homeopatische geneeskunde aanraden..bij dieren werkt deze vorm van geneeskunde heel goed...neem eens een kijkje op deze site en alle middelen kan je vaak al bij een reformhuis halen..

http://www.vitamine-hond.com/homeopathie/gewrichten-glucosamine-voor-de-hond.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, geen humane medicijnen aan je hond geven.
geef het beestje een pijnstiller zoals metacam, en zoek daarbij naar de laagst mogelijke werkzame dosis.
geef hem verder glucosamine met chondroitine, en visoliecapsules ter ondersteunig.
na een week of zes zie je hier verbetering van, en kan je mogelijk nog minder pijnstilling geven.