Waar kan ik verouderde pc games kopen?

Zoals sniper elite, sims 1 of rollercoaster tycoon 1

Toegevoegd na 8 uur:
En als ik het gewoon op een cd wil hebben?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Game mania?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En als ik het gewoon op een cd wil hebben? Waarom zou je dat nog willen? Steam of GoG is juist zo ideaal, nooit geen beschadigde schijfjes of verloren keys meer.

Het beste antwoord

Online via https://www.gog.com/games zijn veel klassiekers voor de PC te koop als download of bij voorkeur via http://store.steampowered.com/ daar zijn jouw genoemde games wel gewoon te koop.
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
Good Old Games is echt top, die zorgen er ook voor dat het werkt op een moderne pc.

Andere antwoorden (2)

rommelmarkten, kringlopers of hoe dat soort winkels zichzelf ook maar noemt
7 jaar geleden
Op een cd zou ik zeggen op rommelmarkten. Controleer dan wel of alles er bij zit instalatie code, handleing, etc.