Welke minecraft server is geschikt voor mij?

Ik zoek een minecraft server met de volgende eisen:
-Niet te veel lag
- 24/7 online
- Met een leuk 'thema' zoals towny ofzo
- Geen server als the walls ofzo wel iets dat je alles moet verzamelen.
- Geen skyblock
Ik heb geen een server gevonden als deze dus als iemand iets weet bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K

Het beste antwoord

Probeer eens bobville:
Of moet je eens op de site kijken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik speel zelf op een server met ±50 leden. 24/7 online en we hebben alles wat je maar kan bedenken. Het is complete vrijheid. Je kan survivalen, spelen in creative en in pvp. Ook hebben we heel veel minigames dus je KAN skyblock doen enzo. Je hebt gewoon heel veel mogelijkheden. Het ip is xxl.kingsizeminecraft.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kijk eens op server.nedercraft.nl:25565

Toegevoegd na 49 seconden:
Ze hebben ook een survival: survival.nedercraft.nl:25565
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kijk eens op www.supercreative.nl