helpt het jongeren loket zwangere tieners die 18jaar zijn?

ik wil weten of het jongeren loket zwangere tieners helpen die 18jaar zijn en jonger, want iemand vertelde mij dat ze niet meer helpt als je zo jong bent, alleen maar 21jaar en ouder en ik wil wten of het waar is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen hulp bij een zwangerschap omdat de zwangere te jóng is? Dat lijkt me de omgekeerde wereld.

Antwoorden (3)

Je kunt als zwangere tiener veel hulp krijgen zie bron
ronron1212
13 jaar geleden
Waar je woont weet ik niet maar in Leiden wordt je geholpen tot je 23ste.

Toegevoegd na 38 seconden:
En vanaf je 16de
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien een ''tiener'' is iemand vanaf 10 jaar tot 20 jaar, zal het loket iedereen die met zo'n leeftijd aanklopt helpen.