wie kan ons uit de put hallen we stoten overal mijn neus ik weet het niet meer

wij zijn een gezin van vader moeder en een zoon van 16
wij zij al een 20 maanden bij de schuldhulpverlening maar het werk niet al mijn geld gaat er heen dat bestaat uit een uitkering van de wao/wia en een ziektewet aanvulling
bedraagt 1175.37 € maar er blijft voor ons 32.€ p/r week
over maar daar kan je niet meer van rond komen en nu is zo erg dat binnen kort gas en licht word afgesloten dat kan toch niet als word iedermaand betaalt maar met over stroom heb de krdietbank geen rekening gehouden
en daar om ben ik nu aan het einde ik zie het niet meer zitten dus ik denk alleen maar negetif dus als iemand ons kan helpen ik ben over al blij mee zo wel finacien en eten
ander is dit meschien wel het laaste wat men van mijn hoort .ik hoop dat hier wel naar geluister word de pyoloog
van de daniel de hoed reageert ook niet op mijn mail en daar hier maar al vast bedankt voor het plaatsen
dirk schipper

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry Dirk, maar ik denk dat jij je hulpkreet op de verkeerde site plaatst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De truc van een schuldhulpverlening is dat jij daar je vragen neer moet leggen en moet zorgen dat jij al je rekeningen gewoon moet kunnen betalen. Dus ga daar naar toe met je administratie

Antwoorden (6)

Vraag eens hulp bij een voedselbank in de buurt. Niet alleen voor eten maar ook voor hulp met je financiën, als je er met de schuldsanering/kredietbank niet uitkomt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
Daar kom je zeker voor in aanmerking.
en dat scheelt echt behoorlijk.
waarom het laatste wat wij van je horen?
Je schrijft je hebt een gezin, dus helemaal snappen doe ik je nu ff niet.
Maar ga naar de gemeente, ga daar praten, ga naar je huisarts en leg de situatie uit, hij/zij kan je zekers helpen en weet vaak wel waar je terecht kan.
anders........sbs6 inschakelen, klinkt dom, maar waarom wel al die anderen die ze helpen en jullie niet?
proberen, wat heb je te verliezen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zul je met de kredietbank moeten overleggen en moeten kijken of de bedragen aangepast kunnen worden.
En inderdaad, kijk of er een voedselbank is in je gemeente en neem contact op met het maatschappelijk werk om te kijken of de afsluiting voorkomen kan worden en of ze je misschien ook op andere vlakken kunnen helpen.

Hier vragen om geld of eten, en dreigen met zelfmoord heeft geen zin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij zelf niet meer kunt werken raad ik jullie het volgende aan:
Je zoon van 16 kan een bijbaantje zoeken, zodat hij in ieder geval zelf geld heeft en niet van jullie afhankelijk is.
Je vrouw zou kunnen proberen om ergens iets van werk te gaan doen.
Bij de gemeente aankloppen voor extra bijstand. Lijkt mij dat je daar recht op hebt.
Bij voedselbank en kledingbank aankloppen voor iets extra's zodat je in ieder geval dat niet meer zelf hoeft te betalen.
Alle abonnementen opzeggen voor zover dat nog niet is gebeurd.
Met de energiemaatschappij een regeling treffen, omdat stroom en gas toch wel erg belangrijk zijn.
Sterkte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als eerst je leven is meer waard dan je schulden. Schuldhulpverlners moeten zorgen dat je uit het schulden komt. Die heben afspraken met schuldeisers gemaakt en zij moeten er aan houden. Ik begrijp dat je wanhopig bent en moeilijk is op moment. Idd hier kan je niet veel mee opschieten. Je kunt met maatsch. werk en je kontakt persoon vragen of zij iets kunnen aanpassen. Maar zoals eerder gemeld er zijn andere hulpinstanties die eventueel kunnen je helpen met eten en zo. Ook als je langs de kerk en moskee gaat ze zullen je helpen. Het beste zou zijn als jullie allemaal zouden aantal uren per dag ergens kunnen werken en wat extra's verdienen. Vraag je kennissen en familie of zij enkel tips hebben en zeker met hulpverleners, zij gaan zeker helpen. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is in nederland een organisatie die je de weg wijst naar alle mogelijke hulpverlening, zijn staan echt naast je en geven je geeft onnozele adviezen dit is mee.nl zij hebben in alle grote steden een inloopspreekuur en een telefonische hulplijn