Hoe zorg ik ervoor dat ik minder vaak mijn neus hoef te snuiten? Wie heeft er tips?

Ik denk dat dit is gekomen omdat ik al een poosje op een zuivel afdeling werk. Hoe zorg ik ervoor dat ik er immuun voor word

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Kennelijk irriteert je neusslijmvlies tijdens het werken. Het kan door de kou komen.
Je kunt dat niet goed voorkomen. Eigenlijk is het beter om je neus op te halen, maar dat lijkt mij ook niet bepaald smakelijk als er klanten lopen. Dus er zit niets anders op dan toch te snuiten, of je vraagt of je op een andere afdeling mag werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn bij de apotheek neussprays verkrijgbaar die het neusslijmvlies verminderen
je zou die eens kunnen proberen

Toegevoegd na 1 minuut:
de aanmaak van snot verminderen bedoel ik
je hebt waarschijnlijk meer last van de temperatuurs verschillen dan andere
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stukje wc-papier in je neus doen. Je gaat er wel nasaal van praten.
Verder zijn alle neussprays erg slecht voor je neus-slijmvliezen.