Hoe zorg ik ervoor dat ik minder vaak mijn neus hoef te snuiten? Wie heeft er tips?

Ik denk dat dit is gekomen omdat ik al een poosje op een zuivel afdeling werk. Hoe zorg ik ervoor dat ik er immuun voor word

Weet jij het antwoord?

/2500

Kennelijk irriteert je neusslijmvlies tijdens het werken. Het kan door de kou komen. Je kunt dat niet goed voorkomen. Eigenlijk is het beter om je neus op te halen, maar dat lijkt mij ook niet bepaald smakelijk als er klanten lopen. Dus er zit niets anders op dan toch te snuiten, of je vraagt of je op een andere afdeling mag werken.

er zijn bij de apotheek neussprays verkrijgbaar die het neusslijmvlies verminderen je zou die eens kunnen proberen Toegevoegd na 1 minuut: de aanmaak van snot verminderen bedoel ik je hebt waarschijnlijk meer last van de temperatuurs verschillen dan andere

stukje wc-papier in je neus doen. Je gaat er wel nasaal van praten. Verder zijn alle neussprays erg slecht voor je neus-slijmvliezen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100