Tot welk bedrag kan ik lenen met een BKR registratie?

Tot welk bedrag wordt er door instanties gecontroleerd of ik een BKR registratie heb?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn leningverstrekkers die je geld lenen zonder bkr toetsing maar kijk dan eerst even hoeveel procenten aan rente je dan gaat betalen.

Het beste antwoord

Er is een wetsvoorstel in de maak die het lenen zonder toetsing door het BKR aan banden legt. Nu is het nog mogelijk om een zogenaamd flitskrediet af te sluiten zonder toetsing tot een maximumbedrag van € 300. Let bij het afsluiten van een dergelijke lening wel goed op de rente en eventuele administratiekosten of afhandelingskosten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kan een bedrag tot 300€ lenen zonder toetsing bij bkr
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je een nieuwe lening afsluit, wordt je BKR getoetst. Al je kredieten staan bij BKR geregistreerd. Echter zal je moeilijk een nieuwe lening kunnen afsluiten wanneer je op de geregistreerde kredieten een betalingsachterstand hebt, of als je door de som van openstaande kredieten inclusief de nieuwe lening het niet meer zou kunnen betalen...