hoe kan ik een licht pakketje goedkoop opsturen naar canada?

mij maakt het niet uit als het hele lange verzendtijden zijn, zolang het maar goedkoop is

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.1K
Amadea
2 jaar geleden
Per postduif.

Antwoorden (1)

Hoe licht is licht, en belangrijker, hoe groot is het. Verzend je met postnl, dan is een pakje dat door de brievenbus kan, goedkoper dan een pakje dat even zwaar is maar niet door de brievenbus kan. Verder wil je nog speciale dingen zoals verzekeren track & Trace.
kosten dus ergens tussen de 10 en 30 euro (kun je het niet voor brengen)