Wat verdien je ongeveer in de kinderopvang als pedagogisch kindermedewerker niveau 3?

Goedenavond , ik heb even een vraag, ik wil de opleiding pedagogisch kindermedewerker gaan doen niveau 3. Alleen snap de schalen en tredes niet zo goed. Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe het werkt? Wat verdien je ongeveer met 28/30 uur in de week werken.
Als je niveau 3 hebt?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Dan zit je in salarisschaal 6 Kinderopvang.
Je salaris zal daarbij oplopen van € 2138 tot € 2899 bij 36 uur.
Bij 30 uur zal je salaris dus starten bij ongeveer € 1800,-.
SimonV