Krijg ik geld terug van de sportschool vanaf de datum dat ik ben verhuisd?

Ik ben in augustus 2020 verhuisd vanwege mijn studie waardoor ik recht had op het stopzetten van mijn abonnement op de sportschool. Ik moest hiervoor een bewijs van verhuizing opsturen, die ik pas een paar maanden later van de gemeente kreeg. Ik heb hier een foto van gemaakt en deze doorgestuurd en met succes mijn abonnement stopgezet, maar ik vroeg me af of ik voor de maanden vanaf augustus dan nog hoefde te betalen, of dat ik dit geld terug kan eisen in verband met mijn verhuizing.
Ik wil de sportschool sowieso nog bellen aangezien ze me ook nog het geld terug moeten boeken van tijdens de lockdown(s) en ook nog een maand nadat ik al mijn abonnement stop had gezet, maar ik wilde het toch even voor de zekerheid hier vragen of ik niet iets geks zeg :)
Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Daar is maar 1 antwoord op mogelijk: kijk in hun algemene voorwaarden. Als het goed is staan daar de voorwaarden in m.b.t. het tussentijds beeindigen van een lidmaatschap. Zo nee, dan zou ik het moment van verhuizen aanhouden, ook al is het bewijs daarvan pas later overgelegd. Mits je het wel tijdig had gemeld natuurlijk. Zo nee, hou dan het moment van melding aan. Of ze dat met je eens zijn blijkt daarna pas.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100