Mag ik mijn vakantiegeld houden als ik geen schulden meer heb onder bewindvoering?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K
tinus1969
3 jaar geleden
Dat hangt van het soort bewindvoering af. WSNP of curatele?

Antwoorden (1)

Jazeker.
Wanneer je schuldenvrij bent - alles is betaald of kwijtgescholden - dan wordt het vakantiegeld in mei op je betaalrekening bijgeschreven. Op dezelfde rekening waar je leefgeld op gestort wordt.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
jodyenboyke
3 jaar geleden
Denk dat er eerst overlegt moet worden met bewindvoerder, er worden soms alvast reserveringen gemaakt voor onverziene kosten o.i.d
teusvh
3 jaar geleden
Klopt dat wel? De bewindvoerder bepaalt hoeveel geld je krijgt. Of er wel of geen schulden moeten worden afgelost is daarbij niet doorslaggevend.