Welke grote bedrijven 'hebben elkaar nodig'?

TNT POST doet goede zaken met dank aan BOL.COM. Welke combinaties kunnen niet zonder elkaars diensten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat een grappig vraag. Eigenlijk kun je stellen dat heel veel bedrijven in meer of mindere mate van elkaar afhankelijk zijn.
Ook DHL en Fedex doen goede zaken dankzij de online winkelketens. Ik moest ook direct denken aan de oliemaatschappijen en automerken, die versterken elkaar ook behoorlijk.
En in de vakantiebranche zijn vast ook veel van zulke combinaties te vinden: campingwinkels en het tv programma campinglife? ;-)

Toch kunnen ze volgens mij wel zonder elkaar dus of je mag spreken van echt nodig hebben weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

TNT pakketdienst met o.a UWV / KODAK / GROENWOLD / PEARL / KRAMP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Shell en Volvo