zijn oude postzegels geld waard?

ik hoorde zoiets, dat afgestempelde, gebruikte postzegels worden ingezameld en kennelijk nog geld waard zijn, hoe zit dat?

4 jaar geleden
1.7K
ronron1212
4 jaar geleden
https://www.kerkinactie.nl/kom-in-actie/acties/organiseer-een-inzamelingsactie

Antwoorden (1)

Er zijn postzegelveilingen waar ze verhandeld worden. Postzegelhandelaren zoeken dan de bijzondere exemplaren eruit en de rest gaat in van die postzegelpakketjes die soms bij postzegelhandels, of ook weleens bij souvenirwinkels voor de toeristen, worden verkocht. Wat over is wordt vernietigd. Je moet er dan wel heel veel postzegels inleveren, echt zakken vol om er iets aan te verdienen. Ik heb ze zelf ook gespaard voor iemand die dan naar zo'n veiling ging om ze voor een goed doel te verkopen.