Hoe cash je een virtual creditcard?

Via een Amerikaans bedrijf heb ik een bedrag gerestitueerd gekregen. Dat deden ze in de vorm van een Visa virtual creditcard, Pay2d. Is er een manier om dat in te wisselen in euro's door het bijv. over te schrijven naar een Nederlandse bankrekening?

4 jaar geleden
2.9K
MasterSword
4 jaar geleden
stuur naar paypal, en dan naar je bank.
( als je paypal hebt )
LeonardN
4 jaar geleden
@MasterSword
stuur naar paypal, en dan naar je bank.
( als je paypal hebt ) Hoe?
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
Ben je verplicht die virtual creditcard als betaalmiddel te accepteren. Biedt dat bedrijf misschien ook een andere oplossing ?
escape
4 jaar geleden
@Ozewieze: Het leed is al geschied. Ik ben blij dat ik dat geld teruggekregen heb en ik kon kiezen uit twee betalingswijzen. De andere was nog exotischer, iets met American Express, dan liever Visa, in elk geval kan je bij elke webshop dat geld uitgeven. Maar ik vroeg me af of ik het in Euro's kon omzetten op een bankrekening. En die tip van Paypal is zo gek nog niet, daar kun je gewoon creditcards toevoegen als betaalmiddel, ik ga dat proberen. (Ik heb het meteen gevraagd aan Paypal, maar dan krijg je een algemene FAQ als antwoord, die niet ingaat op je specifieke vraag)
SimonV
4 jaar geleden
Zoals ik in mijn antwoord zeg: vroeger kon het met een virtuele kaart.
escape
4 jaar geleden
Ah, ja, ik zie het, dank je. Dat valt dus ook af.

Antwoorden (1)

Cashen gaat helaas niet. Je dient het geld te besteden in online winkels die creditcards accepteren.

Een dure oplossing is er bitcoins voor kopen. Dan betaal je wel transactiekosten van enkele procenten. Daarna zou je het bedrag van de bitcoins op je bankrekening kunnen storten.
https://btcdirect.eu/nl-nl
Vroeger kon je Paypal opwaarderen met een virtuele creditcard (En daarna het saldo op je bankrekening storten) . Dat kan nu niet meer.
SimonV
4 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
Een minder chique oplossing is er via een webwinkel een product voor te kopen bij een zaak met een fysieke winkel in je buurt.
Vervolgens 'retourneer' je dat product via de fysieke winkel en vraag je cash geld terug.