hoe kan je in excel automatisch vakjes kleuren als het getal hoger dan 50 is in een vakje?

wat is de formule om een vakje te kleuren als een vakje een getal bevat dat hoger is dan bv 50?
ik had gedacht dat het zoiets was: ALS(celnaam)>50 en zo verder maar dat is het niet
weet iemand het?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Hiervoor gebruik je geen formule, maar de functie voorwaardelijke opmaak.: tabblad start >voorwaardelijke opmaak>markeringsregels voor cellen> groter dan. Daar vul je vijftig in en de kleur die je wilt markeren. Vervolgens wordt de cel met die kleur gevuld als het getal groter is dan 50.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
bedankt beerenburgertje!!!!