Als ik salaris ontvang via Open bibliotheken schaal 3, hoeveel verdien ik dan per uur?

Ik ben 24 jaar.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

bij de overheid zijn de schalen voor iedereen gelijk, dus schaal 3 is in de tabellen terug te vinden. vervolgens zijn er werkjaren, per jaar wordt het salaris iets verhoogd, tot je aan je max bent, dan stopt de jaarlijkse verhoging. (probeer naar schaal 4 te gaan) wat verdien je per uur, welnu, jouw salaris gedeeld door 40 of 36 of 32, afhankelijk van het aantal uren dat je per week werkt maar voordat je dat doet, eerst even het juiste weekloon berekenen, dat is 3 maandsalarissen optellen, delen door 13.
een maand duurt iets langer dan 4 weken, er zitten 13 weken in een kwartaal.
daarom maandsalaris maal 3 gedeeld door 13.
de uitkomst delen door het aantal werkuren per week.
vermoedelijk staat het ook op je loonstrookje.
groeten, Dré